• Kommer parkeringsplatserna att markeras med bilnummer eller lägenhetsnummer eller får man viken som helst,bara det nr som står på planken
  • Hej Annbritt!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Det nummer som står på planken är det nummer parkeringsplatsen har. När du söker parkeringsplats kommer de tre sista siffrorna i objektnumret vara de siffror som står på planket. Så här går du tillväga för att söka en plats. Observera att du inte kan söka en parkeringsplats nu. Du kommer få hem mer information om när du kan hyra en parkering i april.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Hej!

    Hur gör jag om någon annan parkerat på min förhyrda p-plats?

    Med vänlig hälsning
  • Hej Patrik!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Då kontaktar du Securitas på 0771 76 70 00.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem