Jag hyr redan en parkeringsplats, vad innebär den nya parkeringskön för mig?

I några av våra bostadsområden använder vi oss redan idag av parkeringsavtal med avgift. Du som redan i dag har parkeringsavtal med oss berörs inte av införandet av de betalplatser som vi öppnar under 2020. Däremot blir du registrerad i den nya parkeringskön. Du fortsätter att hyra din parkeringsplats enligt nuvarande avtal, som också överensstämmer med de nya villkoren.
GotlandsHem

Kommentarer

  • Hur meddelas att ledig P-plats finns att söka?  Hur många står i kö just nu?
  • Hej Bengt!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Du meddelas inte utan behöver själv bevaka eventuellt lediga platser i ditt område. De släpps så fort de blir lediga. Du går då in på Sök ledigt - Parkering på vår hemsida. Som kund hos oss är du automatiskt uppställd i fordonskön och du kan hitta information om hur många ködagar du har på Mina sidor - Köer.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem