Vad får jag för plats i den nya parkeringskön?

De hyresgäster som står på hyresavtalet registreras i parkeringskön. De gäller även de som står i vår bostadskö. Köplatsen gäller från det datumet då den automatiska registreringen startar. Det kommer att ske den här veckan.

GotlandsHem

Kommentarer

  • När kan jag räkna med att få parkeringsplats. Bor i Höken.

  • Hej Stefan!

    Tack för att du kontaktar oss,

    I höstas fick alla berörda hyresgäster information om när uthyrningen i deras kvarter kommer påbörjas. I den informationen står det också när varje kvarter får mer specifik information. I Höken får du mer information i mars och uthyrningen är i april.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Tack för informationen
  • får man välja shälv vilken plats vill man ha? och om man vill hyra ett garage med tak kommer jag att stå på kö igen?
  • Hej Mohammad!

    Tack för att du kontaktar oss,

    När uthyrningen påbörjas kommer du kunna se vilka lediga platser som finns i ditt kvarter genom att logga in på Mina sidor. Du kan där söka bland de lediga parkeringarna som finns där du bor. Om du är kund oss och har vart det sedan den 22 oktober 2019 senast, står du i vår fordonskö. Om du tecknar avtal på ett garage eller en parkering nollställs dina ködagar i fordonskön.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • När kan man välja parkeringsplats i Klintehamn, Odvalds?
  • Hej Anki!

    Du får mer information i maj och uthyrningen är i juni.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Hej jag behöver hyra en parkeringsplats nu på Hagagatan 34 c Hemse hur får jag en ledig platts och hur mycket ska jag betala i månaden ?? Mvh Remo Mårtensson ps skulle helst ha en plats brevid gotlandshems kontor
  • Hej Remo

    Tack för att du kontaktar oss.

    Du hittar alla lediga parkeringsplatser på vår hemsida under "sök ledigt" och sedan "Parkeringar".
    Våra öppna parkeringsplatser i Hemse kostar 100:- i månaden.

    Trevlig helg!
    Vänliga hälsningar
    Emmy Hyresgästsamordnare