Varför dyker det inte upp några matchande lägenheter?

Hej

Har varit med i 5 år. Söker brett på hela GBG och Kungsbacka. Hyra upp till 12 000 kr. Ändå inte en enda träff. Hög inkomst och allt annat grönt. Vad felar tror ni?

Kommentarer

  • Hej Jan, tack för din fråga!

    Det är svårt att svara på din fråga utan att kika på din bevakning. Men jag skulle rekommendera att du börjar med att kontrollera din e-postadress på Mina Sidor / Kontaktuppgifter. Det ska vara rätt e-postadress, den ska vara verifierad och du ska ha klickat i rutan "Jag vill ha e-post när jag får en bevakningsträff."

    Sedan går du in på Mina Sidor / Bevakningar för att se vilka bevakningar du har skapat på boplats.se. Om du vill ha hjälp med att kika på hur dina bevakningar ser ut och ifall de behöver justeras för att ge fler träffar, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst.
    Klicka här för att maila kundtjänst .

    På boplats.se kan du skapa en bevakning med de områden du är intresserad av under "Sök bostad". Bevakningen informerar dig om vilka lägenheter som blir lediga.

    När du har sparat din bevakning kommer du att få e-post när det kommer ut nya lägenheter som passar in på dina sökkriterier. Om det inte kommit ut några nya lägenheter som passar in på dina sökkriterier, så får du inte e-post. Det är alltså inte säkert att du får e-post om bevakningsträff varje dag.

    Du väljer själv om du vill ansöka eller inte. Du behöver inte tacka Nej, om du inte är intresserad är det bara att låta bli att söka. När det läggs ut en annons på en lägenhet som du är intresserad av måste du logga in på boplats, gå till annonsen och klicka ANSÖK för att söka lägenheten.
    Elin, Boplats Göteborg