Hur verifierar jag min e-postadress?

Hej
Jag heter Pershang och har registrerat mig på boplatsen, men kan ej verifera mitt E-post adress.
Jag behöver få support!

Kommentarer

  • Hej Pershang, tack för din fråga!

    Gör så här för att verifiera din e-postadress:

    Logga in på ditt konto på boplats.se
    2. Gå till Mina sidor - Kontaktuppgifter. och klicka på Skicka nytt verifikationsmail.
    3. Logga in på din e-post.
    4. Öppna det nyaste e-postmeddelandet från noreply@boplats.se
    5. Klicka på länken i meddelandet.
    6. Skriv in ditt boplats-lösenord i rutan och klicka på Verifiera e-postadress.

    Tips!
    När du ska verifiera din e-postadress är det viktigt att du använder länken i det senaste mailet som skickats från Boplats. Om du har klickat på "Skicka nytt verifikationsmail" så blir alla länkar i tidigare skickade mail ogiltiga.

    Får du inget e-postmeddelande?
    Börja gärna med att titta om det har kommit e-post från Boplats till skräppostkorgen.
    Om du inte får mail från Boplats kan du behöva ange boplats som säker avsändare i din mailklient. Klicka här för att läsa hur du lägger till en säker avsändare.

    Elin, Boplats Göteborg