Får jag en påminnelse när det är dags att betala?

Får jag en påminnelse då det är dags för en ny betalning eller måste jag hålla reda på det själv?

Kommentarer

  • Hej Stefan, tack för din fråga!

    Längst upp på Mina Sidor  kan du se "Betalt medlemskap till" och det datum som ditt medlemskap ska förnyas. Du kan betala ungefär 30 dagar innan medlemskapsperioden tar slut.

    När det är dags för dig att betala avgiften, skickar vi påminnelse till dig som ett meddelande på Mina Sidor. Det är bra om du regelbundet loggar in på Mina Sidor och läser dina meddelanden, så att du inte missar någon viktig information!

    Du kan också få dina påminnelser till e-post och SMS. För att vi ska kunna skicka påminnelser till dig på e-post och SMS, måste du:

    1. Verifiera din e-postadress och ditt mobilnummer på boplats.se.

    Hur verifierar jag min e-postadress?

    Hur verifierar jag mitt mobilnummer?

    2. Bocka i på Mina Sidor / Kontaktuppgifter att du vill ha e-post när du får meddelanden från Boplats.

    Elin, Boplats Göteborg