Hur verifierar jag mitt mobilnummer?

Kommentarer

  • Hej Darya, tack för din fråga!

    Gör såhär för att verifiera ditt mobilnummer:

    1. Logga in på ditt konto på boplats.se
    2. Gå till Mina sidor - Kontaktuppgifter.  Skriv in ditt mobilnummer och klicka på Spara.
    3. Inom några minuter får du ett SMS med en kod.
    4. Gå till Mina Sidor / Kontaktuppgifter. Klicka på Verifiera.
    5. Skriv in koden i fältet. (Tänk på att inte förväxla siffran 0 och bokstaven O.)
    6. Klicka på Verifiera.

    Tips!
    När du ska verifiera ditt mobilnummer är det viktigt att du använder koden i det senaste SMS som skickats från Boplats. Om du har klickat på "Skicka nytt SMS" flera gånger, så blir alla koder i tidigare skickade sms ogiltiga.
    Elin, Boplats Göteborg