Är det rökförbud på Koriandergränd?

Hej.
 Jag vill veta om det är rökförbud på balkonger och uteplats i koriandergränd? Jag har hört att det är det men ändå har jag i alla fall 2-3 grannar som röker.
Mvh/jenny

Kommentarer

  • Hej Jenny,

    Man får fortfarande röka i sin lägenhet och på balkongen om man har ett gammalt kontrakt. Det är bara nytecknade kontrakt som är rökfria. Läs mer om våra rökfria lägenheter ​här​​​.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.