Problem med att uppdatera intresseanmälan

Hej!Jag har gjort en intresseanmälan samt uppdaterat info på "mina sidor", ändå kommer det upp en ruta om att min plats i Tyresö bostadskö kommer försvinna om jag inte uppdaterar intresseanmälan. Hur ska jag gå tillväga? Vill inte förlora min plats
Med vänlig hälsning,Alexandra Watz

Kommentarer

  • Vi får många frågor just nu om svårigheter att uppdatera köplatsen. Vi har därför lagt in bilder på hur det ser ut när man loggat in och en instruktion om hur du gör. Läs inlägget här .
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.