Hur uppdaterar jag min köplats?

Jag har fått en påminnelse att jag ska uppdatera min köplats, hur gör jag det?

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Om du loggar in på "Mina sidor" så hittar du nere i det högra hörnet informationen gällande hur många poäng du har. Här ser du också när det är dags att uppdatera din intresseanmälan.

    För att uppdatera din intresseanmälan/köplats klickar du på dina poäng. Du kommer nu till en ny sida. Längst ner hittar du en knapp som heter spara. Klicka här och du har nu uppdaterat din intresseanmälan/köplats.

    Ta gärna som vana att uppdatera dig lite nu och då när du ändå är inloggad. På så viss riskerar du inte att tappa dina poäng.

    Om du inte har tillgång till dator kan du klicka i att du fortsättningsvis vill ha information per post.

    Ann-sofie Kommunikatör
  • Vi får många frågor just nu om hur man uppdaterar sin köplats. Vi hoppas på att nedanstående två bilder ska göra det tydligt.
    Observera att du ALLTID måste klicka på "Spara" för att din köplats ska uppdateras.

    Börja med att klicka på den röda texten "Uppdatera lägenhet".

    Du kommer nu till den här sidan. Kontrollera sökandeuppgifter, önskemål och prenumeration och ändra vid behov, klicka på "Spara".

    VIKTIG INFORMATION! Även om du inte gör några förändringar måste du klicka på "Spara" för att köplatsen ska uppdateras.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.