Inbrott

Hej, varför har ni inte satt in säkerhetsdörrar eller iallafall överlås på dörrarna. Jag tycker det är katastrof i ett sånt drabbat område som granängsringen. Ska man inte får känna sig trygg och kunna resa bort utan att vara livrädd att man ska få inbrott!

Kommentarer

  • Hej Sandra,

    Vi håller på och jobbar på ett högre säkerhet i Granängsringen. Dessutom har vi nu erbjudande om att införskaffa säkerhetsdörr. Läs mer här
    Vad det gäller överlås så är det något man själv som boende kan införskaffa.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej okej hur går jag tillväga med att beställa en säkerhets dörr? Hur skriver jag ut talongen.
  • Hej igen,
    Du kan kontakta vårt kundvärdsteam så hjälper de dig.
    mail kundvard@tyresobostader.se eller telefon 08-682 61 00.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Varför kan man inte få betala dörrens kostnad istället för att betala en månadsavgift resten av tiden dörren finns där? Dörren kommer ju ha kostat 100 000kr för varje hyresgäst efter 30 år

    Kan ni motivera den kostnaden?

    tänker ni på hyresgästernas trygghet eller er egna kassa i första hand?

  • Hej,
    kostnaden är dels för dörren men även en standardhöjning av lägenheten. Därav kostnaden.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör