Vill höra det allra första krysset, tack.

Carina Eriksson

Kommentarer

  • Då har ni 22 trevliga minuter framför er, för det allra första krysset (tyvärr med nedkortad musik) från 1965 hittar ni här!
    Melodinöten blev till Melodikrysset

    Jag hoppas att även Maj-Inger kan ta del av det. (Många 70-plussare är uppkopplade, men om din mor inte är en av dem, så kanske du eller någon annan kan besöka henne och spela upp programmet från en mobil enhet?)

    Trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster
  • Tack för ditt svar, då ska vi lyssna tillsammans!
    Går det att lyssna på alla tidigare program eller är det bara det första?
    Hälsningar Carina

    Carina Eriksson
  • Tyvärr är detta ett ensamt avsnitt.

    Men vi har mycket trevligt "nostalgiinnehåll" som kanske kan vara roligt att lyssna på med din mamma. Här hittar du en del tips:
    Var hittar jag radioteater från förr?

    Och:
    Har ni något som liknar SVT:s Öppet arkiv?
    Annika Webbmaster