Radera avsnitt i SRplay Android

Det går inte att ta bort Sara Lidmans "Lifsens rot". Alla andra nedladdade avsnit kan jag ta bort när jag lyssnat klart, men just Sara Lidman hänger envist kvar!

Anders Nordberg

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Du är nu den tredje lyssnaren som har rapporterat in liknande fel. Se Gustav och David som har skrivit om problemet här:
    Kan inte ta bort nedladdat avsnitt (Android)

    Jag lägger in det du skrivit i den tråden eftersom möjligheten att se mönster ökar om vi får en så samlad bild av detta fel som möjligt. Hoppas att det är okej för dig att vi fortsätter felsökningen under den rubriken!

    (Tyvärr har vi inte kommit på något sätt att bli av med avsnitten, så mitt senaste tips till Gustav och David var att helt enkelt installera om appen om de vill ha en snabb lösning.)
    Annika Webbmaster