Nedladdning

Jag har laddat ner några Sommar-pratare (tror jag), men vet inte var jag ska hitta nedladdningarna på min Samsung android. Vet ni?

Kommentarer

  • Hej Annette!

    Det här kan vi säkert lista ut tillsammans!

    Hur har du laddat hem avsnitten? Är det med vår app Sveriges Radio Play eller på något annat sätt?
    Annika Webbmaster
  • Det var genom er app. Men jag kanske gjorde fel val: i en ruta kunde jag välja på ett plustecken eller en bock. Jag bockade för alla tre avsnitten, skulle kanske ha markerat plus?
  • Hm ... En bock vet jag inte om jag känner igen. Kan det ha varit en pil som pekade nedåt? Nedladdningens symbol är nämligen en sådan pil, medan plustecknet innebär att du lägger till avsnittet till "din lista".

    Skillnaden mellan dessa funktioner förklarar jag här:
    Vad är skillnaden mellan Nedladdat och Min lista?

    För att återfinna dina nedladdade avsnitt går du till Min sida (via appens nederkant). Där ska du bläddra nedåt på sidan (nedanför det som syns på skärmen när du kommer in), så återfinner du dina nedladdade avsnitt. Det ser ut ungefär så här:

    Hittar du till den delen av appen? Och hade du lyckats ladda hem några avsnitt?

    Annika Webbmaster