Naturmorgon Fågelsånglektion

Hej,

Hur gör jag för att lyssna på samtliga fågelsånglektionerna i ett sträck och efter varandra, utan att aktivt behöva gå in i appen/hemsidan och leta reda på nästa avsnitt och klicka på lyssna. Det gäller oavsett Android eller IPhone.

Tack för fantastiska avsnitt!

Harry
Harry Brar

Kommentarer

  • Hej Harry!
    Här finns en beskrivning för hur du gör:
    Spela alla delar i en serie automatiskt

    Läs det svaret och återkom ifall det är något som behöver förtydligas, både för att du ska kunna lyssna i obruten följd och för att jag ska kunna fila på beskrivningen så att den kan hjälpa fler!
    Annika Webbmaster