Lägga avsnitt i kö medan jag lyssnar

Hej!

Jag saknar en ”lägga i kö”-funktion i SR-appen, eller är det så att jag missat den? Jag vet att man kan nyttja ”min lista” för detta ändamål men det jag saknar är en funktion där jag snabbt och enkelt kan lägga avsnitt i kö, ändra kön och ta bort avsnitt. Jag använder mig därför alltför ofta av Spotify för att spela SR:s egna program men jag skulle mycket hellre använda mig av SR-appen om bara kö-funktionen fanns.

Hälsningar
Mamma till 3-åring som älskar radioapans mysterier
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Tyvärr saknas möjligheten att lägga till medan man lyssnar i vår app, men vi håller med om att det vore en bra funktion! Det närmaste vi kommer är Min lista, men om du redan spelar Min lista och lägger till fler avsnitt i den listan så kommer de inte att spelas upp när listan når slutet.

    Det går att trixa sig runt den bristen. När jag lägger till avsnitt (eller ändrar ordningen i listan) medan jag lyssnar från Min lista, brukar jag smita emellan och spela några sekunder på en kanal innan jag återgår till Min lista. Då läser spelaren in listan på nytt och avsnittet jag lade till kommer med.

    Det är inte supersmidigt, men jag hoppas att du har nytta av det tipset ändå!

    Bonustips som kanske kan passa treåringen (och dig!):
    Pettson och Findus i Barnradion, alla avsnitt
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Jag har nu frågat hur det går med våra planer på en mer flexibel spelkö, och det arbetet pågår redan bakom kulisserna! Även om mina kolleger inte vågade lova något, så fick jag intryck av att de räknade med att den funktionen, om inget oväntat sker, blir klar för lansering sent i höst.
    Annika Webbmaster

  • Vad roligt att höra! Då väntar jag med spänning på om/när den funktionen dyker upp. Tack för att du hörde av dig igen!

    hälsningar
    Anna

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.