IB-affären i appen och på spotify

Hej! Varför kan jag inte lyssna på P3 Dokumentär om IB-affären i SR-appen eller på Spotify längre? Den ligger däremot kvar på hemsidan.

Kommentarer

  • Avsnittet finns i appen SR Play. Om jag söker på ib-affären i appen så dyker avsnittet upp som sökträff nummer 17 av 17. Om jag söker på ib-affären p3, så blir det andra sökträffen av två.

    Den här länken till avsnittet ska annars öppnas i appen (ifall du är på en enhet där appen är installerad):
    https://sverigesradio.se/play/avsnitt/870358
    Annika Webbmaster
  • Tack! Slarvigt av mig. Hur kommer det sig att den inte ligger på spotify längre då?
  • Bra fråga!

    Det beror troligen på våra poddflöden har en maxgräns på 500 poster:
    Endast 500 sökbara avsnitt i podd-RSS

    De tidigaste dokumentärerna saknas därför, men det är rätt nyligen P3 Dokumentär passerade den gränsen. Jag pratar med redaktionen och rekommenderar att de raderar en del dubbletter och "Poddtips", eftersom vi förstås vill att även de äldsta dokumentärerna ska gå att nå på externa plattformar.
    Annika Webbmaster