Kan jag höra P4 Göteborg i en vanlig radio i Malmö?

Hej! Jag vill lyssna på P4 Göteborg fast jag bor i Malmö. Vill lyssna via radio och inte appen. Går det att nå Göteborgs frekvenser från Malmö?
Nathalie

Kommentarer

  • Tyvärr kan du endast ta emot radiovågor för din lokala P4-kanal i en vanlig FM-radio. Det finns dock radioapparater som ser ut som vanliga radioapparater, som kan spela upp kanaler över internet.

    Med en internetradioapparat kan du lyssna på P4 Göteborg även i Malmö. I dessa finner du även andra kanaler, som musikkanalen P4 Plus, som inte ingår i FM-utbudet. Läs mer om det här:
    Är internetradion svår att använda?
    Annika Webbmaster