Få upp kryssplanen från websidan på Iphone

Hej
Jag brukar lösa Melodikrysset på min min iPhone vilket alltid funkat. Nu har jag problem.
När jag trycker på ”lös Melodikrysset” får jag inte fram någon kryssplan. Inte heller när jag trycker på ”här hittar du alla kryssplanerna”.
Vad har hänt?
Mvh
Michael Borell

Kommentarer

  • Hej Michael!

    Jag misstänker att problemet är att du behöver godkänna "innehåll från andra webbplatser". Se här:
    Kak-problem: Ser ingen kryssplan

    Återkom ifall du inte blir hjälpt av de svar som jag har skrivit där.

    Annika Webbmaster