Var hittar jag nyhetssändningar i appen?

Jag lyssnar mycket på Sveriges Radio, bl.a. nyhetssändningar. Sedan en tid är det svårt att hitta nyhetssändningar från Ekot på mobiltelefonen. Tidigare klickade man på ”Nyheter” och då kom man till en sida med de olika Eko-sändningarna. Nu kommer man till en sida med en lång rad rubriker, men ingen rubrik ”Ekot”. Planerar ni att åtgärda detta? Jan använder iPhone.

Kommentarer

  • Hej Gunnar!

    Under Nyheter i menyn i appens nederdel finns det, vid fliken Toppnyheter, en länk till Senaste nyhetssändningarna. Där når du bland annat senaste Ekot.

    Annika Webbmaster
  • Se även:
    Var är Lunchekot och Dagens Eko kvart i fem?

    Kortversion av det svaret:
    Från och med nu kommer dessa sändningar att heta Ekot [klockslag]. Lunchekot hittar vi därför numera under namnet Ekot 12.30 och gamla Dagens Eko kvart i fem hittar vi som Ekot 16.45.
    Annika Webbmaster