Varför har jag fått en påminnelse i pappersformat när jag har registrerat autogiro/e-faktura?
Om det av någon anledning saknas en betalning via autogiro eller e-faktura skickas det en påminnelse i pappersformat.
Kontrollera om betalningen är genomförd via din internetbank.
Betalningen kan ha registrerats efter att påminnelsen skickades.
Kanske har det saknats täckning på kontot eller så har betalningen för e-fakturan av någon anledning inte genomförts.
Kontakta medlemsadministrationen om du behöver ytterligare hjälp.
Du som har eget företag kan inte välja e-faktura eller autogiro om medlemskapet ska betalas av ditt företag.
Som studentmedlem kan du endast välja e-faktura.
Kontrollera om betalningen är genomförd via din internetbank.
Betalningen kan ha registrerats efter att påminnelsen skickades.
Kanske har det saknats täckning på kontot eller så har betalningen för e-fakturan av någon anledning inte genomförts.
Kontakta medlemsadministrationen om du behöver ytterligare hjälp.
Du som har eget företag kan inte välja e-faktura eller autogiro om medlemskapet ska betalas av ditt företag.
Som studentmedlem kan du endast välja e-faktura.
Följ inlägget
0
följare
Jag har bytt bank och skulle vilja att ni har det nya bankkontot för att debitera medlemsavgiften. Hur gör jag?
Med vänlig hälsning
Manuel Bravo
Hej
Tack för din förfrågan
För att få din medlemsavgift på e-faktura eller autogiro
- Logga in på din internetbank.
- Klicka på "Lägg till betalningsmottagare e-faktura" eller "Lägg till autogiro".
- Sök efter "Sveriges läkarförbund" eller "Läkarförbundet medlemsavgift" med bankgiro 5118-1642.
- Vid autogiro ska du uppge betalarnummer, vilket är ditt 10-siffriga personnummer utan bindestreck.
Ditt medlemskap i förbundet är personligt och kopplat till ditt personnummer och kan således inte läggas på autogiro eller e-faktura till företag eller annan person.Du kan också mejla medlem@slf.se och meddela vilken bank du använder om du vill ha e-faktura eller be dem skicka en blankett om du vill ha autogiro.