Jag är inte medlem längre, vad har hänt?

Den vanligaste orsaken är missade betalningar.

Vill du bli medlem igen så är du varmt välkommen med att ansöka på nytt, det gör du här.

Kommentarer

  • Hej!
    Jag heter Abdullah Malla Ahmad och mitt pers nummer är 7801202578.
    Jag vill inte bli medlem längre.
    Mvh
    Abdullah
  • Hej

    Tack för din fråga.

    Vad tråkigt att du vill lämna oss.

    Läs först igenom det här så att du vet vad du väljer bort.

    • Om du avslutar ditt medlemskap förlorar du tillgången till vår individuella förhandlingshjälp om löne- och anställningsvillkor med mera, liksom till vår juridiska rådgivning om anmälningsärenden, arbetsrätt och sjukvårdspolitik.
    • Om du efter utträdet behöver hjälp och blir medlem igen råder sex månaders karenstid innan du på nytt kan få individuellt fackligt stöd.
    • Din medlemsförsäkring i Folksam och din inkomstförsäkring upphör, och du går miste om de förmånliga villkor och priser du fick genom medlemskapet. Hör av dig till Folksam för mer information om vad som gäller för dig.
    • I och med ditt utträde avslutas prenumerationen på Läkartidningen. Kontakta Läkartidningen om du vill fortsätta prenumerera.
    • Om du även är medlem i en specialitets- eller intresseförening gör vi inget utträde ur den utan låter ditt medlemskap stå kvar där. Om du vill avsluta ditt medlemskap i föreningen så skicka ett mejl till berörd förening. Våra föreningar kan du hitta här.

    Om du fortfarande vill lämna oss klicka här, så hjälper vi dig.

    Ha en fortsatt bra dag,