Fråga om e-faktura

Hej

Jag försöker lägga till e-faktura på min bank, Danske Bank, men ni finns inte i deras söklista.

/Hanna Lindblad

Kommentarer

  • Hej Hanna
    Tack så mycket för din förfrågan.

    Jag har nu lagt till om e-faktura på Danske Bank åt dig och din nästa medlemsavgift kommer som e-faktura i mars.

    Ha en fortsatt trevlig helg,
  • Finns det information hur man gör detta på egen hand om ni inte finns i listan på banken? Jag har handelsbanken och kan inte heller hitta er där för att skapa en e-faktura...
  • Hej John

    Tack för din förfrågan.

    Här kan du hitta mer utförlig information om e-faktura respektive autogiro.

    Ha en fortsatt bra dag,