Byte till akap

Enligt alla prognoser jag kan få fram på minpension.se så får jag högre pension genom byte till Akap, jfrt med att stå kvar i kapl. Jag har nu kap  då jag är född 82 men överväger starkt byte. Vem ska jag vända mig till för att få en mer komplett bild? Finns det en mer exakt prognos för de två pensionsalternativen
att få, än den på minpension.se?

Kommentarer

  • Hej!

    Regionen har ofta pensionshandläggare som kan hjälpa dig att se över dina alternativ. Därtill kan du även höra av dig till KPA som förvaltar din pension. Möjligen kan även de bistå med ytterligare klarhet.

    Vänligen
    Medlemsrådgivningen