Förbättringar

Hej
Nu brukar vilja ha lite feedback på förbättringar av er sida.
Mycket är bra och användbart på denna sida men saknar en sak som kanske skulle vara enkelt att ordna.
Ni har nu de rörliga prognoserna till höger som sträcker sig 3 dygn framåt.
Skulle gärna se att dessa sträcker sig längre, varför inte 10 dygn....
Vi som planerar vår verksamhet långt framåt behöver mer hjälpmedel för att se hur vädret kommer att påverkas över tid, lågtryck / högtryck i närheten, förstår att dessa prognoser inte är så pålitliga men det ger en idikation på vart vädret är påväg.
Skall man vänta eller kör på redan nu, väldigt viktig info för oss att kunna göra en egen bedömning utifrån detta. Då räcker inte 3 dygns rörliga prognoser och de fast 10 dygns prognoserna säger inte tillräckligt.
Fick man detta hjälpmedel skulle man inte behöva andra väder sidor då eran skulle var väldigt komplett. Sedan skulle det vara intressant att se om det stämmer.
Varför inte lägga till 10 dagar bakåt och samtidigt se hur rätt eller fel ni hade.