Får man pengarna tillbaka om O-Ringen ställs in pga Corona?

Får man pengarna tillbaka om O-Ringen måste ställas in pga Coronavirus?

Kommentarer

  • Hej Anja,

    Vi har flera månader kvar till O-Ringen Uppsala 2020 och det är än så länge för tidigt att uttala sig om Coronaviruset kommer att påverka arrangemanget. Vi följer noggrant och fortlöpande utvecklingen och de senaste offentliga uttalanden som kommer ifrån relevanta myndigheter.

    Vi kommer att återkomma gällande anmälningsavgifter då vi ännu inte vet om och hur vi kommer att påverkas.

    Mvh,
    Anna Wennertorp
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice