Träningskartor

Jag har beställt en träningskarta Lunsen. När kommer den att skickas ut?

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Tack för din fråga. Alla sålda produkter för O-Ringen Uppsala, inklusive träningskartor, kommer att levereras 2021 istället för 2020. Som en bonus så har du i år tillgång till bra träning i Lunsen (och Hammarskog) via Hittaut Uppsala. Det är samma kontroller där som skulle varit på träningskartorna. Under april/maj kommer dessutom banförslag att publiceras på oringen.se.

    Hittaut-kartorna finns att hämta på följande utlämningsställen runt om i Uppsala från 30 april: https://www.orientering.se/provapaaktiviteter/hittaut/uppsala/har-finns-kartan/

    Lycka till med träningen!
    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Gott, då får det bli en dagsutflykt till Uppsala i sommar.
  • Hej
    samma fråga fast för i år?
    Det vill säga, när kommer träningskartor som är köpta för några veckor sedan att skickas ut?
    Stefan
  • Hej!

    Träningskartorna kommer den 1 juli 2022!

    Mvh Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hej!

    Går det att få sina beställda och betalade träningskartor hemskickade? Jag bor i Norrbotten och räknar med att komma till Uppsala veckan innan invigning mm.
    Angela Nilsson
  • Skickas träningskartorna hem till beställaren?
    Angela Nilsson
  • Hej!

    Ja om du har angivit att du vill ha den hemskickad med porto så kommer den med post efter 1 juli.

    Mvh,
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hej
    en följdfråga på det svaret. Jag kommer inte ihåg att jag gjorde ett val om att få det hemskickat eller hämta. Och på bekräftelsen ser jag inte heller något om den ska hämtas eller skickas. Så hur kan jag veta vilket val jag gjorde?
    Stefan
  • Hej!

    Har du ett nummer på bekräftelsen och ditt fullständiga namn så ska jag kolla upp hur beställningen ser ut!

    Mvh,
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Jag minns inte om jag begärt hemskickning och syns inte i min beställning. Går det att kolla hos er???

    Mitt bokningsnummer är: SLZP69
    Beställare: Angela Nilsson
    Angela Nilsson
  • Hej!

    Din beställning omfattar inte porto. Du kommer att kunna hämta din karta hos Alewalds i Uppsala eller hos vår Deltagarservice.

    Mvh,
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Är det Alewalds på Östra Ågatan 27 i Uppsala jag kan hämta kartorna. Tänkte i så fall göra det veckan innan OL-veckan.

    Angela Nilsson
  • Hej!

    Ja precis! Du kan också hämta den på O-Ringentorget när vi öppnar på lördag den 23/7 på vår Deltagarservice.

    Mvh
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Jag hittar inte var träningkartornas områden ligger? Var hittar jag den informationen?
    Kan man beställa träningsskartor då man är på plats vid Alewaldsbutiken? Eller, hur långt innan kart-hämtning behöver man göra beställningen?
    /mvh Maria Eriksson
    Maria Eriksson
  • Hej

    Du hittar en beskrivning över var kartorna ligger i PM, som är länkad härifrån: https://oringen.se/tillfallen/uppsala-2022/tavling/traning.html

    Du kan inte beställa och betala i Alewaldsbutiken, men om systemet fungerar som det ska räcker det om du beställt någon minut innan du går dit för att hämta kartan.

    Däremot kan du från och med klockan 12 i morgon torsdag både betala och hämta förbeställda träningskartor i Deltagarservice vid O-Ringenstaden.
    Magnus Johansson IT & Digitalisering