Tillgång till kartorna efter tävling

Hej, efter att oringen är slut kommer kartorna att läggas ut digitalt och kunna användas för motionärer? Både till fots och mtb? Mvh Lisa

Kommentarer

  • Hej Lisa,
    Kartorna kommer inte att läggas ut digitalt efter O-Ringen. Om du vill ha en karta får du gärna komma och prova på en öppen bana.

    Vänliga hälsningar,
    Tina Selin
  • Hej och tack för svar. Vilka av mtb banorna är öppna och i såfall när? Mvh Lisa
  • Hej Lisa!
    Du hittar information om mtbo på sida 64 i programtidningen. Etappstart kan köpas varje tävlingsdag kl 9-12.

    /Johanna

  • Okej, vad kostar en etappstart? Kan jag prova utan att tävla? Kommer kontrollerna sitta kvar efter oringen är avslutad. Mvh Lisa
  • Hej Lisa,
    Det finns något som heter "Prova på"-banor, som kostar 160 kronor. Dessa banor är endast av typen OL och du kan boka på plats vid etapperna. Du kan inte prova en bana utan att anmäla dig, d.v.s. att du kommer i vårt system att tävla. Kontrollerna kommer inte att sitta kvar efter O-Ringen.

    Vänliga hälsningar,
    Tina Selin
  • Jag hittade en tumkompass då jag provade en bana efter tävlingen i FINSPÅNG. Jag är inte med i o ringen och har kompassen hemma hos mig. Kanske någon saknar sin kompass.

  • Hej,

    Känner du någon som springer orientering för Finspångs SOK? Om du gör det kan du ge den till honom, eller se om det är någon funktionär kvar på Grosvad.

    Ett annat alternativ är att lämna in den till Deltagarservice på Himmelstalund i Norrköping.

    Hälsningar
    Märta