Svårighet på Bagheerastafetten

Hej!
Är alla sträckor lika svåra på Bagheerastafetten eller finns det sträckor som är lite svårare och därmed lämpar sig bättre för HD16?
Henrik Hagwall

Kommentarer

  • Hej Henrik,
    Alla sträckor har lika svårighet men i o m att det är sprintstafett riktad för ungdomar räknar vi med att (alla) ungdomar med orienteringsvana kan klara av banorna på ett bra sätt.
    Karin Kullman Projektledare O-Ringen Göteborg 2026

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.