Svårighet på Bagheerastafetten
Hej!
Är alla sträckor lika svåra på Bagheerastafetten eller finns det sträckor som är lite svårare och därmed lämpar sig bättre för HD16?
Är alla sträckor lika svåra på Bagheerastafetten eller finns det sträckor som är lite svårare och därmed lämpar sig bättre för HD16?
Följ inlägget
1
följare
Alla sträckor har lika svårighet men i o m att det är sprintstafett riktad för ungdomar räknar vi med att (alla) ungdomar med orienteringsvana kan klara av banorna på ett bra sätt.