Startlista för etapp 5?

Hej! Kommer det startlista för etapp 5?/
Hälsningar Stina

Kommentarer

  • Hej Stina!
    Det kommer startlista för etapp 5 under kvällen men du kan redan nu räkna ut din starttid. Du hittar första starttid för din klass i programtidningen på s. 78-79 och lägger på din tid efter ledaren. Över 90 min efter ledaren startar löparna med 15s mellanrum.
    /Johanna
  • Hej! Jättebra att hänvisa direkt till rätt sidor i programtidningen. Ett alternativ/komplement är att även ge en direktlänk till den elektroniska varianten, http://www.oringen.se/download/18.436049db164548c4e9d7fb1c/1531164804931/Oringen%20Programtidning%202018.pdf#page=78

    Bara ett litet tips.

    Mvh

    Leif
  • Tack för konstruktiv feedback! Det tar vi med oss!
    /Johanna
  • Hej! Jag menade en "vanlig" startlista med tid för respektive löpare (man vill ju inte ha räknat fel.....). /
    Stina
  • Hej Stina! Att räkna ut din egen starttid var ett tips innan den riktiga startlistan publicerades. På live.oringenonline.se hittar du nu startlistorna.
    /Johanna