Restider till etapperna

Vilken tidsåtgång beräknas för buss mellan C-orten och etapperna?
Undrar vi som åker varje dag.
Med vänlig hälsning Per aLrsson

Kommentarer

  • Hej Per!

    Från O-Ringenstaden till respektive arena räknar vi med följande:
    - Yxbacken 15 min bussresa
    - Grosvad 34 min bussresa
    Sen hoppas vi såklart att trafikförhållandena är goda, men plussa på lite restid om du har en fast starttid. Vid populära tider att åka finns även risk för kö till bussarna så även där är det bra att åka med god marginal.

    Varmt välkomna till O-Ringen Kolmården!