Resa till finspång tisdag från Örebro Parkering gångväg till Arena

Resa till finspång tisdag från Örebro Parkering gångväg till Arena ??Svårt att navigera på er hemsida, det finns så mycet !!

Kommentarer

  • Hej,

    Det kommer vara vägvisning från riksvägen till parkeringen och därifrån skyltat till arenan.

    Har du inte en parkeringsbiljett kan du köpa en på Oringen.se och skriva ut bokningsbekräftelsen som du lägger i rutan på bilen. Har du inte möjlighet att skriva ut bekräftelsen kan du skriva upp bokningsnumret på en lapp och lägga i rutan på bilen.

    Välkommen till O-ringen.

    Hälsningar
    Märta