Till senaste kommentaren

Rent killag utom tävlan i Bagheerastafetten?

Hej!
Vi har ett stort överskott på killar som gärna vill springa Bagheerastafetten. Vi kollar såklart på löparbanken efter ett kombilag men om det inte går i lås undrar vi om man kan anmäla ett lag utom tävlan som enbart består av killar?
Henrik Hagwall

Kommentarer

  • Hej,

    Vi kan tyvärr inte ha rena killag utom tävlan så jag hoppas att ni hittar tjejer via löparbanken.


    Välkomna till Göteborg !!
    Johan

    Johan Andersson Tävling

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.