Parkering arena

Hej. Vi har med en bebis som är 9 månader gammal till o-ringen. Hur gör vi för att komma till etapperna med bebis, då öppen parkering inte finns på arenan? Bebis transporteras i standard babyskydd med Isofix och vi ser inte hur vi skulle kunna ta etappbussen till arenorna. Tack!
Daniel

Kommentarer

  • ​Hej! Vi har tyvärr ingen parkering vid våra arenor annat än för handikappparkering. Om ni har ett babyskydd så brukar dessa kunna fästas också med bälte beroende på vilket babyskydd ni har. Det går också att ta lokalbuss till samtliga etapper om det är så att det kan passa bättre att ta vagn med sig. Mvh

    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice