Ny klass nästa år

Hej!
Jag var anmäld till O-ringen 2020 och är därmed också anmäld till nästa år.
Jag undrar om min klass ändras automatiskt när jag går upp en åldersklass till nästa år eller måste jag göra något själv för att hamna i rätt klass?

Jag tänker att det handlar om väldigt många, både ungdomar, juniorer och vuxna, som går upp en klass p g a ålder och om man behöver ändra själv så bör ni gå ut med information om detta.

Mvh
Malin

Kommentarer

  • Hej Malin!
    Det ändras inte automatiskt, vi ska gå ut med information om det här framöver och jobbar på att få till en funktion så man ska kunna ändra på egen hand. Vi har övervägt att ändra automatiskt för alla men det är många som också kommer välja att ligga kvar i samma klass så det kommer bli per bokning. Men som sagt, info kommer framöver!

    Önskar en fin jul och nyår!

    Vänliga hälsningar
    Jessica
  • Hej,
    jag har samma fråga, har det gått ut någon information till hur man byter klass? vi skulle behöva göra klassbyte för två st i vår familj.
    //Marie
    marie grönlund
  • Hej Marie,

    vi kommer att gå ut med information kring klassbyten senast under tidig vår precis som förra året. Om du redan nu vill ha hjälp med att göra klassbyten så kan du kontakta oringen@nordictravel.se så hjälper de dig gärna.

    Mvh Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hej
    Var hittar jag info om hur jag uppdatera min och familjens anmälningar till rätt åldersklass?
    /Anders
    Anders
  • Hej!

    Här kan du läsa om hur du du byter klass:

    https://oringen.se/nyheter/nyheter/2022-02-04-uppdatering-av-klass-i-din-anmalan.html

    Du kan också kontakta vår bokningsservice direkt oringen@bynordiq.se.

    Mvh Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice