Kontrollera anmälan

Hur kan jag kontrollera min anmälan?
O-Ringen O-Ringen

Kommentarer

  • Inom 24 timmar efter att du gjort din bokning kommer den att synas här i O-Ringens resultattjänst

    Vill du ändra eller komplettera din bokning så gör du det genom att kontakta O‑Ringens bokningsservice på telefon 08 – 409 06 408 (alternativ 2 vid röstmeddelandet) eller på mail oringen@nordictravel.se. Tänk på att ha ditt bokningsnummer framför dig. Bokningsservice svarar också på frågor om gjorda bokningar. På plats under O-Ringen hjälper även Deltagarservice dig med dina ändringar och/eller frågor.

  • Var anger jag mitt si pin nr vid anmälan? Hittade inte detta.
  • Hej Stefan!

    SI-pinnen anges inte längre vid anmälan, utan koppling av SI-pinne till dig som deltagare sker på väg till start, läs mer här:
    https://kundo.se/org/o-ringen/d/stamplingsbricka-sportidentpinne/

    Varmt välkommen till O-Ringen!
  • Var ser jag vilka tjänster jag beställt?
  • Hej Adam!

    Det ser du enklast genom att titta i bekräftelse-mailet som du ska ha fått strax efter att du gjorde din bokning.

    Om det är något du funderar över kring din bokning är du varmt välkommen att höra av dig till vår bokningsservice enligt ovan.

    Varmt välkommen till O-Ringen!
  • Hej
    Jag har anmält mig och jag undrar skickar ni nummerlappen hem till mig
    Mvh Kerstin
  • Hej Kerstin!

    Nummerlappen hämtar du på plats på Deltagarservice i O-Ringenstaden på Himmelstalund i Norrköping. Deltagarservice och nummerlappsutdelningen kommer du att finna i Himmelstalundshallen som är precis intill O-Ringentorget.

    Varmt välkommen till O-Ringen!

    Mvh,
  • Hur ska jag veta vilken karta jag ska ta vid starten om jag anmält mig i en Challengeklass? Det finns ju tre som heter Lätt, fem som heter Medelsvår etc?
  • Får man springa Motionsklass och Challengeklass om man är klubblös?
  • Hej Gudrun,
    För de tre alternativen Challenge 5-dagars, Challenge 3-dagars och Etappstart är det samma banor. Dessa startar vid samma start från samma kartlåda så det är ingen skillnad mellan dessa vid starten.
    På O-Ringen är du välkommen att delta i alla klasser även om du inte tillhör någon orienteringsklubb.
    Med vänlig hälsning
    Mats Åberg, O-Ringen
  • Vi missförstod nog varandra, men jag utgår från att det på kartlådan står Challenge Lätt 2,5, Challenge Lätt 3,5, Challenge Lätt 5,0 etc. Det kan väl inte bara stå Challenge Lätt när det finns fyra varianter/längder?

  • Hej Gudrun!

    Precis, det är olika kartlådor för de olika längderna inom respektive svårighetsgrad.

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården 2019!

    Med vänliga hälsningar,
    Tomas
  • Finns det ingen offentlig lista på vilka som är anmälda hittills?
  • Hej Lennart!

    Jodå, en sådan lista går att finna på oringen.se. Direktlänk:
    http://integration.oringen.se/Entries/Index/2019?language=sv

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården 2019!

    Mvh,
    Tomas
  • Hej
    Om jag betalt via faktura hur ser jag att ni mottagit betalningen.
    MVH Kjell
  • Hej Kjell!

    För att följa upp att din betalning inkommit så behöver vi ditt bokningsnummer. Det smidigaste är att du kontaktar vår bokningsservice så får du svar direkt. Du når de på 08-40906408 eller via oringen@nordictravel.se. Vill du se om du finns bland anmälda så finns en ingång till samtliga anmälda som du når via vår hemsida.

    Hör av dig om du skulle ha någon annan fråga annars passar jag på att önska dig varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!
  • Jag och min man har fri starttid men mina 2 barn har starttid i h10 och d12, kan man påverka så de får liknande starttid? Sista dagen behöver vi åka hem så fort det går...får det att påverka så man får en tidig starttid? Vad jag förstår har de ingen jaktstart.
  • Hej Ninni,
    Vi kan se till så ni får tidigt lottad start på E5, men kan i så fall inte garantera att ni lottas med klubben under veckan.
    Om ni vill att vi gör så ber jag dig skicka ett mail till info@oringen.se med uppgifter om vilka det berör.
    Vänliga hälsningar
    Mats Åberg, O-Ringen
  • Hej Har köpt Pplats i Finspång för etapp 1 och 2. Vad gäller för etapp 3,4,5 ?
    Hälsn Lennart Stenberg
  • Hej Lennart!

    För de etapperna är det etappbuss som gäller. Du tar den antingen vid O-Ringenstaden eller en satellitparkering på Bråvalla. Vid O-Ringenstaden finns omkring 1000 parkeringsplatser så är du tidigt ute så ska det gå bra att parkera där för att sedan hoppa på bussen. Mer information hittar du på den här sidan: http://oringen.se/213/kolmarden-2019/resa--bo/resa-till-arenorna.html

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!
  • Hej nu är man hopplös,Har betalat för 2 dagars parkering i Finspång öst och då skulle man sätta upp något på vindrutan.
    Men vad då ?? Äger bara en faktura som säger att jag bokat behöver jag något mer????
    Hälsn Lennart
  • Hej Lennart!

    Vid kontroll på parkeringen så är det bokningsnumret vi vill se. Antingen så kan du lägga din bokningsbekräftelse i vindrutan eller så räcker det att du skriver upp det på en post-it eller liknande. Bokningsnumret är 4 bokstäver och 2 siffror.

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!
  • Hur kan man se vilka lag som är anmälda till Bagheerastafetten?
  • Hej Karin!

    Du hittar alla anmälda via vår hemsida under Anmälda (sök på klass Bagheerastafetten) eller direkt via den här länken: http://integration.oringen.se/Entries/Index/2019?discipline=FootO&classId=1118&language=sv

    Välkommen till O-Ringen i sommar!
  • Hej!

    När kommer starttiderna för tävlingsklasserna för OL? Behöver planera lite logistik...

    Tacksam för svar!
  • Hej Ingo,
    Starttiderna kommer lottas v.27 och kommer sedan finnas på vår hemsida.
    Första start för respektive klass i jaktstarten på etapp 5 finns redan nu här:
    https://www.oringen.se/213/kolmarden-2019/tavling/5-dagars/starttider-for-jaktstart.html
    Vänliga Hälsningar
    Mats Åberg, O-Ringen