Kompensation om man inte kommer med i elitklass?

Jag är inte säker om jag kommer platsa i elitklass under oringen 2019. Kommer jag få kompensation av anmälningavgiften om jag inte kommer med?

Kommentarer

  • Hej Felix!

    Ja, du kan tryggt anmäla dig i elitklass. Om du inte kommer med i elitklass hör du av dig till O-Ringen med återbetalnings-information senast 31 juli så ersätter O-Ringen mellanskillnaden. Mer information om detta finns i O-Ringens bokningsvillkor här:
    https://nordictravel.se/print/bokningsvillkor/o-ringen-bokningsvillkor-2/

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården 2019 som kommer att bjuda på fin terräng, ett riktigt spännande orienteringsäventyr och en kul semestervecka!

    Mvh,
    Tomas