Klubbmedlemskap och

Har inte orienterat sedan jag var ung på 80-talet men nu när O-ringen ska gå i Öviksområdet tänkte jag passa på och springa en etapp.
  1. Man behöver inte vara med i en klubb för att delta som motionär?
  2. Nuförtiden används inte nålklämmor har jag förstått. Jag behöver skaffa en Sportidentbricka?

Kommentarer

  • Hej!

    Vad roligt att höra att du gör comeback som orienterare! 😀

    Du behöver inte vara med i någon klubb för att kunna anmäla dig i öppen klass eller motionsklass, och du kan hyra en stämplingsbricka vid din anmälan.

    Anmäler dig gör du antingen på förhand via www.oringen.se eller på plats i Deltagarservicetältet på arenorna.

    Varmt välkommen till O-Ringen!