Ingen klubb

Hej!
Kan man anmäla sig till direktbanor (öppen klass) eller vad de heter utan att vara med i en klubb?

Kommentarer

  • Hej!

    Ja det går jättebra, det är bara att lämna tomt i det fältet.

    Varmt välkommen till O-Ringen!
  • Hej!

    Kan man fortfarande anmäla sig utan medlem i en klubb?
    Till både öppen klass eller vanlig åldersklass?
    Monica
  • Hej

    Det är enligt tävlingsreglerna endast tillåtet att delta i tävlingsklass om man representerar en orienteringsklubb (svensk eller utländsk). Våra huvudklasser och kortklasser räknas som tävlingsklasser, men motionsklasserna och de öppna klasserna är man välkommen att delta i även om man inte representerar en orienteringsklubb.
    Magnus Johansson IT & Digitalisering