Frukost

Hej
Vi ska bo på hårt underlag i mässhallarna och jag undrar om det kommer finnas möjlighet att köpa färdiglagad frukost på o-ringentorget? Vi har ju inga kokmöjligheter.
Middag fanns ju i restaurangen har jag noterat.

Kommentarer

  • Hej Pelle!

    Vi har ingen restaurang som serverar frukost men under tävlingsdagarna öppnar kioskerna på campingen som ligger strax intill 6.30. De säljer smör, ost, bröd etc - inte som färdiggjorda frallor dock utan som i en vanlig mataffär. På arenan kan du hitta frallor, risifrutti och liknande.

    Området ligger rätt nära ett Ica Maxi så det är också möjligt att hitta frallor och liknande där annars när de öppnat.

    Varmt välkomna till O-Ringen Kolmården!