Elit nationsplatser

Under Tävling/Elittour/Uttagning kan man i PDF-dokumentet på side 2 læse: "Andelen nationsplatser för respektive nation publiceras på www.oringen.se senast 7 juni.".

Hvor hitter jeg det?

Kommentarer

  • Hej!

    Vi har tyvärr råkat skriva fel datum. 7 juli ska det vara inte juni - vi ber om ursäkt för detta.

    Mvh,
    Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • När kommer antalet nationsplatser samt rangordningslistor ut?
  • Hej,
    Vår förhoppning är att presentera rangordningslistorna i kväll.
    Vänliga Hälsningar
    Mats Åberg, O-Ringen