Challenge vs Etappstart

Hej! Vad skiljer Etappstart och Challenge åt? Är det samma banor men skillnaden är att man får ett sammanräknat resultat i Challenge för 98 kr/dag? Är det korrekt uppfattat att  Etappstart varje dag är i praktiken samma som Challenge fast utan sammanräknat resultat?

Kommentarer

  • Hej Carl!

    Ja det stämmer, du får fem nummerlappar och inget totalresultat. Med Challenge kan du också välja att ha en kompistagg som du delar med någon som springer samma så kan ni ha en egen tävling inom tävlingen. Vill du bara tävla per dag så är etappstart såklart billigast men för upplevelsen under veckan kan det vara kul med totalresultatet sista dagen se vad som hänt inom din klass under veckan.

    Hör av dig om det är något annat du undrar över annars önskar jag dig varmt välkommen till O-Ringen Uppsala!