Camping med el

Hur lång kabel behöver man ta med för att nå eluttag på camping Svedjeholmen?

Kommentarer

  • Hej Anna,
    Ta med en skarvsladd på 25 meter för att vara säker på att få tillgång till avsedda eluttag.

    Vänliga hälsningar,
    Tina Selin
  • Är det CEE kontakt som behövs för el-anslutningen?
  • Det är en vanlig stickpropp för utomhusbruk som gäller. Det är alltså ett 240 volt-uttag.

    Vänliga hälsningar,
    Tina Selin
  • Hvor mange plasser blir det med el?
  • Hej Tone!

    Vi har i dagsläget 650 platser med el. Över 500 av dessa är redan bokade så vill man ha el-plats är det bråda dagar.

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården 2019!

    Med vänliga hälsningar,
    Tomas