Buss till etapperna vid anmälan i etappstarts-kategorin ?

Hej
Kan jag åka bussarna till etapperna utan att köpa busskort , på samma sätt som medföljare kan nyttja bussarna ?
Finns busskort att köpa ? Hittar inte detta som tillval i inbjudan.

Kommentarer

  • Hej Bengt!

    Bussarna till etapperna är gratis för alla och inga busskort krävs så det är bara att hoppa på en buss och ladda upp för start! 😀

    Med vänliga hälsningar,
  • Vad betyder "bekvämt cykelavstånd" till etapperna? Var hittar jag mer detaljerad avstånd om cykel till etapperna, t.ex hur långt är det? Vilken typ av väg är det man ska cykla på? (samma väg som trafiken o bussarna eller separat cykelväg?) Avstånd, Vägtyp och trafiksituation är ju helt avgörande om man ska våga cykla med barn eller ej.
  • Hej!

    Mycket mer info kring detta finns att läsa i Programtidningen som kommer ut i digital form under den kommande veckan på oringen.se samt i fysisk form på plats vid nummerlappsutlämningen.

    Mvh,
    Tomas