Boka boende på campingen

Hej
Är det billigare att boka boende före 1 nov?
Om man tecknar försäkring och inte kan starta, får man tillbaks pengar på boendet och tävlingsavgiften?
//Stefan

Kommentarer

  • Hej Stefan!

    Ja, campingarna är billigare innan 1 nov. Tecknar du avbeställningsskydd och har läkarintyg så utgår full återbetalning för dig. Bokningsvillkor hittar du här: https://nordictravel.se/o-ringen-bokningsvillkor/ För Folksams motionsloppsförsäkring får du läsa mer om deras bokningsvillkor på deras hemsida: https://www.folksam.se/forsakringar/idrottsforsakring/motionsloppsforsakring.

    Priserna för campingen ser ut så här:

    Varmt välkommen till O-Ringen Uppsala!

  • Har bokat logi på hårt underlag betalt och klart innan pandemin hur blir det nu 2022
    Bo Seger
  • Hej Bo,

    det kommer att finnas hårt underlag också 2022. Din bokning som du har gjort kommer att gälla då istället så den flyttas fram i sin helhet.
    Mvh Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice