Boende på campingen

Hej!
Tidigare år har man kunnat se vilka övriga i klubben som har bokat campingplats och vilken typ av plats. Finns den informationen någonstans på hemsidan även i år?

Kommentarer

  • Hej Kristina!

    Ja, den funktionen ska vi snart få igång på hemsidan, den bör vara igång i början på nästa vecka

    Varmt välkommen till O-Ringen Uppsala!

  • Hur gör jag för att boka campingplats med el? Menas det med campingplats när det står rum?
  • Hej Eva!

    Campingplatserna med el tog slut igår. Ja det avses campingplats när du gått in under Boende O-Ringenstaden (tror att det står rum/stuga/campingplats). Hör gärna av dig till vår bokningsservice om du vill ha stöd med din bokning, de nås på 08-409 06 408.

    Varmt välkommen till O-Ringen Uppsala!
  • Funktionen, där man kan se vilka som har campingplats, ni pratar om i inlägg ovan och som skulle vara igång i början av veckan, är den igång?
  • Hej Jon,

    Nu finns det möjlighet att se alla bokade campingplatser via länk från denna sida:
    http://oringen.se/213/uppsala-2020/resa--bo/boende/o-ringenstadens-camping.html

    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Verkar vara en bugg för det kommer inte upp när man klickar på länken. Utan i stället programmeringsspråk.
  • Hej Carolina,

    det måste ha varit någon tillfällig bugg för nu ser sidan ut att fungera så prova igen så funkar det förhoppningsvis! Fortsätter det strula så prova i en annan webbläsare.

    Varmt välkommen till O-Ringen Uppsala!
  • Funkar fortfarande inte. Jag har provat med Edge, Explorer och Firefox
  • Hej!
    Nej, det är samma fel som det varit hela tiden. Har provat alla möjliga webbläsare och mobiler. Något är fel!
  • Hej Jon, Mats och Carolina!

    Ni upplevde alla problem med sidan över vilka som redan bokat (http://integration.oringen.se/ServiceRequests?serviceIds=346,347,348,349,350) och vi trodde att vi hade fixat det men det var tydligen en visningsfunktion som fortfarande inte var påslagen. Vi tror att den ska vara åtgärdad nu så testa gärna idag och meddela oss om det är något som fortsätter strula.

    Vi beklagar att det dröjt med den här funktionen men hoppas alltså att den är igång även för er nu! Varmt välkomna till O-Ringen Uppsala!
  • Hej! Kan man boka en campingplats för tält över bara en natt?
  • Hej Anna!

    Nej, de platserna säljs per hel eller halv vecka. Däremot finns hårt underlag att boka för bara en natt.

    Varmt välkommen till O-Ringen Uppsala!
  • Jag skall inte bo på campingen men min dotter skall tälta där. Tältet är rätt stort och tungt och jag undrar då om man kan köra in till campingen med bil, bara för att lasta av ett tält. Och sedan lämna området för resten av veckan.
  • Hej Alf,

    Det går fint att genomföra din tältleverans till campingen under etableringsperioden torsdag-söndag. Välkommen!

    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Hej
    Hur kommer det finnas med duschar på oringen campingen?
  • Hej Stoffe,

    Det kommer att finnas duschmöjlighet på O-Ringenstadens camping i Uppsala. Mer info om exakt var duschar kommer att finnas och hur många de blir kommer under våren 2021. I och med flytten av arrangemanget jobbar vi nu tillsammans med kommun och andra inblandade för att säkerställa att de tänkta lösningarna även fungerar ett år framåt i tiden.

    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Jeg ønsker å bestille en campingplass, men kan bare velge mellom 4 eller 10 dager. Er det litt urimelig å betale campingplass fra 21.juli, når de første aktivitetene ikke starter før 13. og løpene ikke før 25.juli?
    Anja Wingstedt
  • Hej!

    Är inte säker på att jag förstår men de alternativ som finns för att boka campingplats är 5 dagar eller 10 dagar. Det är därför datumen är så fasta. Campingen öppnar på torsdag den 21 juli så det är det första datumet man kan boka ifrån. Hör gärna av dig om du har fler frågor!

    Mvh,
    Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Etter et raskt blikk på bestillingssidene så klarer ikke jeg å se hvordan man skal booka campingplass for telt. Eneste valg som kommer er 1 rum, 2 rum osv. Er campingen fullbookat?
    Håkon
  • Hej!

    Det finns campingplatser utan el att boka. Om du vill ha en plats väljer du 1 rum och sedan datum och sök så får du upp en bokningsbar campingplats.

    Trevlig helg!
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hej! Jag har bokat en husvagnsplats på 10 dagar. Kag ligga kvar tills på måndagen 1/8?
    Mvh Per Nilsson
    Per Nilsson
  • Hej Per
    Jag tror inte det ska vara några problem för er att ligga kvar på vår campingäng till måndagen om ni står ut med att det är lite stök och bök runt omkring. Om ni bokat med el kanske den också försvinner på söndagen, men det kanske är OK.
    MVH
    /jens
    Jens Lindquist
  • Hej!
    Behöver en campingplats, inga problem med att boka, men vill gärna bo tillsammans med klubbkompisarna. Ordnar ni så jag får bo med dom, eller bokar jag mitt boende via klubben?
    Randveig Berg
  • Hej!
    Kommer klubbens platser med respektive utan el att vara i anslutning till varandra (t.ex. höger och vänster sida av "vägen") eller kommer det vara två klubbområden med upp till flera kilometer mellan områdena som det var i Norrköping?
    Daniel
  • Hej
    Boka med er klubb och vi skall i fördelningen sträva efter att ni kommer så nära varandra det går det är nära mellan områdena för de olika platserna. Fördelningen gör vi under Juni.

    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hej.
    Vi har bokat en camping plats och ska tälta. Vi behöver två tält och undrar om det går bra att ha två tält på samma camping ruta?

    Joakim Fornander
  • Hej
    Vi får inte längre publicera listor mm
    Fördelningen campingplatser kommer att ske under juni
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hej igen.
    Jag undrar fortfarande om vi får ha två tält på samma camping ruta?
    Joakim Fornander
  • Hej Joakim
    Man hyr ju sin ruta och får man plats med sin bil och 2 små tält med alla linor och allt inom sin ruta så är ju det ok

    Välkomna

    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hello, I've rent accomodation at the camping. Is it suitable for van ? Thanks.
    Nathalie RAUTURIER
  • Yes you have your space 9x9 meter so i would be great.
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hej!

    När och hur får man reda på vilken campingruta man har fått?
    Filip
  • Hej I början på Juli kommer fördelningen av platserna.
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hej
    Var kan jag boka en plats för camping

    Kristian Hansen
  • Hej
    Denna vecka är campingbokningen stängd för fördelning men boka igen nästa vecka

    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hej
    Vi har hyrt husvagn av en uppsalabo som ska ställa upp den åt oss. Han ska även hämta den efter veckan är slut men kan inte hämta den förrän senare på kvällen söndagen den 31 juli, är det ok? Och går det att köra in på området då?

    Agnes Pettersson
  • Ja det löser vi
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Om jag köper en campingplats av en som inte kan åka, kan jag få den i närheten av min klubb då om jag meddelar er snarast eller är det kört eftersom ni fördelar platserna denna vecka?
    Anna H
  • Det kan gå men då måste vi nog veta det ganska omgående då mycket av fördelningen är i slutskedet men maila ert önskemål /Conny
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Vi har lite logistiska utmaningar inför o-ringen för att "samla ihop" familjen. Finns det möjlighet att ställa husvagnen på campingen redan på tisdagen 19/7 för att sedan återkomma söndag 24/7 med hela familjen och börja campa?
    Niklas G
  • Skall kolla på det  men det finns oavsett parkeringsytor omkring som man kan ställa på några dagar tidigare och flytta in vagnen senare i så fall.
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hittar inte nån översikt var vår campingplats är, var ser man den? Skulle publiceras i början av juli enl tidigare inlägg.
    Jörgen
  • Hej!

    all information kommer att publiceras under den kommande veckan. I veckan kommer också programtidningen i digitalt format.

    Campingfördelningen kommer också att publiceras.

    Varmt välkommen till O-Ringen Uppsala 2022!

    Conny Gunnarsson Logistik

  • har man bilen parkerad på sin campingruta
    kan man sätta upp två tält på en campingruta?
    Jenny
  • Ja
    ni förfogar över 9x9 meter inkuderat bil
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Var hittar man vilken campingplats man ska ha?
    Peter
  • Hei,
    Er det fortsatt mulig å booke campingplats?

    Marte
  • Hej

    Finns det någon kampingruta kvar för tält?

    Vi önskar en kampingruta den 28-30/7. Om möjligt i närheten av övriga i OK Hällen
    Åsa Carlsson
  • Ni kan boka igen via bokningen om några dagar eller via deltagarservice på plats dock kan vi inte garantera plats vid er klubb
    Välkomna
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Vi hittar ff inte fördelningen av campingplatser idag den 15 juli. Var ska vi leta?

    Gudrun Nilsson
  • Den länken är på gång
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hej
    Fråga om fördelning av campingplatser. Varför bara fyra platser till sju beställningar till Tibro OK?

    Christer Svensson
  • Hei! Vi er 9 familier fra Sandefjord Ok som er satt opp i samme rute B259

    mvh Ellen
    Ellen
  • Ny länk idag gårdagens var felaktig kolla den igen
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Bra att det fixat sig för Sandefjord! Men hur går det för oss i Tibro? Nån lösning på gång, vi är sju husvagnar som beställt el men bara fyra platser.
    Christer Svensson
  • När kan man få tillgång till campingplatsen?
    Sven-Erik
  • Kommer uppdatering och mail till Tibro
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hej!
    Jag funderar över varför ni valt att numrera campingplatserna radvis istället för tvärs över gatorna med udda nummer ena sidan och ojämna på andra. Borde det inte bli lättare att hålla ihop klubbarna på samma gata då? Det borde bli lättare administrativt också när man kan följa nummerordning.
    Något att tänka på till nästkommande år kanske?
    Helena
  • Tack
    Vi kommer att ta med oss detta
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hej!
    Vi har lite svårt att tyda vart vi ska bo på campingen. Tre platser med el beställda och alla har fått samma beteckning, C156;C137-168. Intervallet är lite väl stort med tanke på att vi har tre platser 😀
    Tina
  • vilken klubb?
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hei. Er det mulig å bestille plass for 1 bobil fra søndag 24. juli til lørdag 30. juli?
    Gunnar Eide, Bjugn IL
    Gunnar Eide
  • Hei. Er det mulig å bestille plass til 1 bobil fra søndag 24. juli til lørdag 30. juli?
    Med hilsen Gunnar Eide, Bjugn IL
    Gunnar Eide
  • Finns det möjlighet för oss uthyrare att ställa upp vagnar och slå upp förtält (lovat kunden det) innan torsdag kl 12? Har koll på vilken plats vi ska ställa på, och sköter oss själva.
    Sara
  • Hei. Er det mulig å bestille plass til 1 bobil fra søndag 24. juli til lørdag 30. juli?
    Gunnar Eide, Bjugn IL
  • Hej
    Ingen karta men på hemsidan kan du söka på klubb eller person och få svar.

    MVH
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Conny Gunnarsson. Rävetofta Ok.
    "Vi har lite svårt att tyda vart vi ska bo på campingen. Tre platser med el beställda och alla har fått samma beteckning, C156;C137-168. Intervallet är lite väl stort med tanke på att vi har tre platser 😀 "
    Tina
  • vi får kolla detta och återkoppla
    Conny Gunnarsson Logistik