Boende hårt underlag

Jag har bokat boende på hårt underlag, Nolaskolan. Kan man parkera bilen vid skolan?
Finns det frukostmöjligheter i närheten?

Kommentarer

  • Hej Ulf,
    Det finns möjligheter att parkera vid skolan, både på gatorna runtomkring skolan och på tomtparkeringar invid skolan. Det är dock inte gratisparkeringar, så ni måste betala via app eller i betalningsautomaterna.

    Gällande frukostmöjligheter, det finns Elite Hotell som ligger vid hamnen, cirka 10 minuters promenad från Nolaskolan, och Scandic, cirka 20 minuters promenad. Det finns även ett fik som heter Lundbergs Bröd, som har goda mackor.

    Vänliga hälsningar,
    Tina Selin