Bilparkering

Hej,
jag skulle vilja anmälda oss till 5-dagars för 3 personer.
Och när jag vill boka parkeringsbiljet kommer följande meddelande:

mvh
Mario

Kommentarer

  • Hej Mario,

    Bilparkering för arena Grosvad (etapp 1 och 2) kommer att finnas och dessa kommer ut för bokning innan årsskiftet. För arena Yxbacken (etapp 3-5) finns ingen arenanära parkering, istället finns möjlighet att parkera och åka buss från antingen O-Ringenstaden på Himmelstalund eller en satelitparkering på Bråvalla. Där behöver du ingen bokad biljett utan det är bara att komma. Välkommen till O-Ringen Kolmården 2019!

    Med vänlig hälsning
    Sofia
  • Hej. Finns det möjlighet att parkera med motorcykel nära de 5 etapperna? Och då menar jag asfalt eller annan hård yta. Ej gräs!
  • Hej Lasse,

    Bilparkering är som sagt endast möjlig för etapp 1 och 2. Den är belägen 1,5-2,3 km från arenan och på gräsyta. Till etapp 3-5 är det buss, cykel eller gång som gäller. Det finns ingen parkering, varken för bil eller mc, i anslutning till arenan.

    Med vänlig hälsning,
    Sofia