Bagheerastafetten

Finns det någon begränsning hur många lag en klubb får anmäla till Bagheerastafetten? Får yngre ungdomar vara med, får tex en D14 tjej springa D16 sträckan eller en D12 tjej spring D14 sträckan?

Kommentarer

  • Hej,
    Vad kul att ni är intresserade av att vara med på Bagheerastafetten!
    Vi har ingen begränsning i antal lag per klubb och det är även tillåtet med yngre löpare än den ålder som anges för sträckan. Vi hoppas med det att alla som vill vara med ska få chansen. Det är dock inte tillåtet med äldre löpare än vad som anges för sträckan och killar får inte springa tjejsträckor.
    Vi har också ett tak på 150 lag totalt för att få plats inne i Himmelstalundshallen.
    Vi ses i sommar!
    Vänliga hälsningar
    Mats Åberg, O-Ringen
  • Vilken tid går bagheerastafetten 2019?
  • Hej,
    Start på Bagheerastafetten är klockan 17.00.
    Hälsningar
    Mats Åberg, O-Ringen
  • Jag vill veta hur man anmäler deltagarna till Bagheerastafetten och övrig info. Jag lyckas inte hitta den. Var hittar jag den? Vi har 2 lag anmälda.

    Mvh
    Kristina
  • Hej Kristina!

    Informationen har inte kommit än utan kommer i programtidningen när som helst men du kan redan nu följa de här stegen:
    Varmt välkomna till O-Ringen Kolmården!
  • Hur ändrar man lagnamnet?
  • Hej,

    Du kan skicka ett mail till Anita Wehlin som är ansvarig för Bagheera-stafetten anita.wehlin@gmail.com

    Välkommen till O-ringen

    Hälsningar
    Märta