Vilka tredjepartsleverantörer/leveranstjänster använder leveranspliktiga myndigheter?

Hej.
Vi håller på att installera SiteVision som har en funktion för att leverera e-plikt till KB.
1. Vilka av era levererande myndigheter har SiteVision idag?
2. Vilka av era levererande myndigheter har Eplicta?

Stort tack på förhand!
Karin Westerberg
Systemexpert/handläggare
Luleå tekniska universitet
Karin Westerberg

Kommentarer

  • Hej Karin,

    vi vill inte lägga upp uppgifter om detta i ett offentligt forum. Vi besvarar därför din fråga via mail inom de närmaste dagarna.

    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.